مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-06بين الملل

عراق: عملیات های خرابکارانه زیادی علیه تاسیسات برق را خنثی کرده ایم


وزارت برق عراق با بیان اینکه امروز یکشنبه یک عملیات خرابکارانه علیه خط انتقال برق در استان بابل این کشور خنثی شده است، گفت که در مدت اخیر عملیات های خرابکارانه زیادی علیه تاسیسات برق را خنثی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از موازین نیوز، وزارت برق عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که یک خط انتقال برق در بابل مورد خرابکاری عمدی قرار گرفته است.

این وزارتخانه در بیانیه ای با تاکید بر مایوس شدن خرابکاران از دستیابی به اهداف خود از تخریب دکل ها و خطوط انتقال انرژی از طریق مواد منفجره گفت: محمد شیاع السودانی، نخست وزیرعراق برای حفاظت از تاسیسات برق در کشور تاکید موکد داشته و وزارت برق در بازسازی و ساخت دکل های ویران شده تلاش موفقیت آمیزی داشته است.

وزارت برق عراق افزود: هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی و هنگ های اورژانس که با بازرسی و به کارگیری دوربین های حرارتی مسیرهای خطوط مواصلاتی را رصد می کنند، موجب ناکام ماندن بسیاری از عملیات های خرابکارانه علیه تاسیسات برق شده است، تاریک اندیشان یک بار دیگر در تلاش هستند تا خطوط انتقال، به ویژه خطوط حیاتی که استان ها را به هم وصل می کنند، دستکاری کنند که در نتیجه آن خط انتقال برق 132 کیلو ولتی مسیب به اسکندریه در استان بابل دچار قطعی برق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: عملیات های خرابکارانه زیادی علیه تاسیسات برق را خنثی کرده ایم

عراق: عملیات های خرابکارانه زیادی علیه تاسیسات برق را خنثی کرده ایم