مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-17سياسي

داستان شنیدنی عنایت ویژه امام حسین(ع) به شیخ جعفر شوشتری+فیلم


شیخ حسین انصاریان در مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) در مورد اینکه چرا شیخ جعفر شوشتری به عنوان بهترین منبری ایران تبدیل شد، گفت: این عالم در احوالات شخصی خود دلیل این اتفاق را بیان می کند و می گوید روان سخن گفتن من رزقی است که امام حسین(ع) به من هدیه داد.

- داستان شنیدنی عنایت ویژه امام حسین(ع) به شیخ جعفر شوشتری+فیلم شیخ حسین انصاریان در مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) در مورد اینکه چرا شیخ جعفر شوشتری به عنوان بهترین منبری ایران تبدیل شد، گفت: این عالم در احوالات شخصی خود دلیل این اتفاق را بیان می کند و می گوید روان سخن گفتن من رزقی است که امام حسین(ع) به من هدیه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان - مفسر قرآن کریم و استاد حوزه- در مراسم عزاداری دهه سوم ماه محرم که در حسینیه هدایت برگزار شد در مورد اینکه آیت الله شیخ جعفر شوشتری چگونه به بهترین منبری ایران تبدیل شد، اظهار کرد: این عالم بزرگ در احوالات خود نوشته است که خیلی دلم می خواست منبر بروم اما بلد نبودم و امکانش فراهم نمی شد، در واقع نمی توانستم به منبر نظام بدهم.

وی ادامه داد: آیت الله شوشتری نقل می کند در یکی از مناطق جنوب شرقی ایران مرا برای ده شب مراسم دعوت کردند و منبر من در آنجا نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان شنیدنی عنایت ویژه امام حسین(ع) به شیخ جعفر شوشتری+فیلم

داستان شنیدنی عنایت ویژه امام حسین(ع) به شیخ جعفر شوشتری+فیلم