مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-14سياسي

سازمان های مردم نهاد پل ارتباط بین مردم و دولت هستند


فرماندار پاوه سازمان های مردم نهاد در هر جامعه را نشان از رشد فرهنگی آن جامعه دانست و گفت: سازمان های مردم نهاد پل ارتباط بین مردم و دولت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حیدری ظهر دوشنبه در جلسه سازمان های مردم نهاد شهرستان پاوه، سازمان های مردم نهاد در هر جامعه را نشان از رشد فرهنگی آن جامعه دانست و اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد به عنوان نماد جامعه مدنی پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند.

وی افزود: تشکل های مردم نهاد در واقع پل ارتباطی بین مردم، حاکمیت و همچنین بین خیرین و نیازمندان هستند چرا که از یک سو مشکلات و نارسایی ها به مسؤولین منتقل می شود و از سوی دیگر مردم را از ظرفیت، توانایی ها و محدودیت های دولت آگاه می شوند.

فرماندار پاوه خطاب به نمایندگان تشکل های مردم نهاد شهرستان پاوه، گفت: تشکل ها با شناسایی ظرفیت ها و اختیارات دولت و مسئولین، روحیه مطالبه گری خود را تقویت و در راستای احقاق حقوق مردم تلاش کنند تا جایی که امکان دارد وابستگی خود به دولت را کاهش دهید و بر اساس برنامه ها و توانایی های خود پیش بروید.

حیدری در پایان آگاهی سازی، آموزش، اعتمادسازی، تقویت مهارت های زندگی و افزایش تاب آوری را از وظایف تشکل های مردم نهاد دانست و بیان کرد: با برنامه ای منسجم و با تاکید توانایی های خود و داشتن روحیه مطالبه گری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های مردم نهاد پل ارتباط بین مردم و دولت هستند

سازمان های مردم نهاد پل ارتباط بین مردم و دولت هستند