مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-15اقتصادي

آغاز عملیات ساخت کتابخانه در روستای کوزره و دهپیاز


مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان با بیان اینکه عملیات ساخت کتابخانه در روستای کوزره و دهپیاز آغاز شده است گفت: تعلل به وجود آمده به خاطر افزایش زیربنای کتابخانه ها بود که از 130 متر به 180 متر و 200 متر افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در کتابخانه ها طراحی خدمت است، خدماتی که بتوان به گروه ها ارائه شود اظهار کرد: 60 خدمت در کتابخانه های عمومی تعریف شده و همه آنها در کتابخانه مرکزی قابلیت اجرایی دارد به همین دلیل امسال بازطراحی کتابخانه مرکزی انجام می شود.

وی با بیان اینکه از میان انواع کتابخانه ها فقط کتابخانه های عمومی است که در طول سال فعالیت دارند افزود: خوشبختانه کسب و کارها در کتابخانه های عمومی مورد حمایت قرار می گیرند و کتابخانه های عمومی استان در این حوزه ورود کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان ادامه داد: استان همدان در تامین منابع اطلاعاتی، ژورنال ها و خدمات آگاهی رسانی در حوزه کسب و کار اقدامات لازم را انجام می دهد و کتابخانه ها بازار کار و کسب و کارها را به عموم مردم و علاقمندان معرفی می کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان با اشاره به اینکه کتاب هایی در کتابخانه ها قرار دارد که متناسب گروه های سنی مختلف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساخت کتابخانه در روستای کوزره و دهپیاز

آغاز عملیات ساخت کتابخانه در روستای کوزره و دهپیاز