مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-16دانش

هم افزایی دستگاه ها و نظام علمی برای ارتقای جایگاه علمی لرستان الزامی است


استاندار لرستان بر همدلی و هم افزایی دستگاه ها و نظام علمی برای  ارتقای جایگاه استان در نظام علمی و دانشگاهی کشور تاکید کرد.

  - ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر همدلی و هم افزایی دستگاه ها و نظام علمی برای  ارتقای جایگاه استان در نظام علمی و دانشگاهی کشور تاکید کرد.

  فرهاد زیویار امروز 25 مردادماه در بیست و یکمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه در لرستان ظرفیت های بسیاری وجود دارد که باید مورد بهره برداری قرار بگیرند، اظهار کرد: دانشگاه محل تولید و تربیت کادر و سرمایه های انسانی کشور است و اگر به خوبی مورد توجه قرار بگیرد می تواند گام های اساسی برای پیشرفت کشور و استان بردارد.

وی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه آزاد در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی استان سهیم بوده و باید با همدلی و هم افزایی دستگاه ها و نظام علمی استان گام های بلندتری برای ارتقای جایگاه استان در نظام علمی و دانشگاهی کشور برداشته شود.

استاندار لرستان دانشگاه را سرمایه دانست و افزود: دانشگاه نباید صرفا در دانشگاه بماند و باید با ابتکارات مختلف به مدارس، زندان ها، جامعه، صنعت راه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی دستگاه ها و نظام علمی برای ارتقای جایگاه علمی لرستان الزامی است

هم افزایی دستگاه ها و نظام علمی برای ارتقای جایگاه علمی لرستان الزامی است