مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-31بين الملل

ده ها هزار صهیونیست به فکر مهاجرت از «اسراییل» هستند


یک روزنامه انگلیسی اذعان کرد که در پی افزایش هزینه های زندگی و بحران سیاسی در اراضی اشغالی، ده ها هزار تن از صهیونیست ها، به فکر مهاجرت از این منطقه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه انگلیسی تایمز گزارش داد که در پی تصویب اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی، ده ها هزار تن از صهیونیست ها در حال مهاجرت از اراضی اشغالی هستند و یا اینکه به این مسأله فکر می کنند.

در این گزارش آمده است: عودید مردی که در دهه سوم زندگی اش به سر می برد، در سال 2019 تصمیم گرفت از کانادا به اسراییل سفر کرده و به همراه خانواده اش با وجود زندگی راحتی که در کانادا داشته، در این منطقه مستقر شود.

اما او طی هفته آتی به کانادا بازمی گردد چرا که شرایط سیاسی در اسراییل را مناسب زندگی نمی داند.

خانواده عودید یکی از ده ها هزار صهیونیستی است که بعد از تصویب این اصلاحات قضایی، که پیامدهای منفی بر اقتصاد و سیاست رژیم صهیونیستی می گذارد، به مهاجرت فکر می کند.

بسیاری از صهیونیست هایی که در قشر متوسط طبقه بندی می شوند، امروزه با حضور در خیابان ها، اعتراض خود را نسبت به عملکرد کابینه نتانیاهو نشان می دهند.

نتایج یک نظرسنجی که توسط شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام شده نشان می دهد تعداد زیادی از صهیونیست های مقیم اراضی اشغالی، تابعیت دیگر کشورها را داشته و به مهاجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها هزار صهیونیست به فکر مهاجرت از «اسراییل» هستند

ده ها هزار صهیونیست به فکر مهاجرت از «اسراییل» هستند