مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-01اقتصادي

اسلام پناه: دپوی خودرو استاندارد ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسلام پناه در جمع مدیران خودروسازی کشور با بیان اینکه نظامات استاندارد با فرآیند تولید عجین شده است، - رییس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: خودروسازی که تاییدیه استاندارد را برای محصول خود دریافت کرده حق ندارد خودرو را در انبار و کف کارخانه دپو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسلام پناه در جمع مدیران خودروسازی کشور با بیان اینکه نظامات استاندارد با فرآیند تولید عجین شده است، گفت: سازمان ملی استاندارد ایران همواره حامی تولید کیفی است تا حقی از مصرف کننده ضایع نشود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ها را قابل انعطاف دانست و افزود: استاندارد ها باید با نظرات تخصصی روزآمد شود.

دبیر شورای عالی استاندارد به ماده 43 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد اشاره کرد و یادآور شد: این قانون به رییس سازمان ملی استاندارد ایران اختیار داده است تا در مواردی که ضرر و زیان جانی یا مالی به مردم وارد شود مراکز تمرکز توزیع و فروش کالا را توقیف کند.

اسلام پناه با بیان اینکه استاندارد برای تولید هزینه بر نیست بلکه ارزش آفرین است، اظهار داشت: به همین منظور روش هایی از جمله ارزیابی انطباق، آزمون و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام پناه: دپوی خودرو استاندارد ممنوع است

اسلام پناه: دپوی خودرو استاندارد ممنوع است