مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-06بين الملل

«هیئت تحریر الشام» دست داشتن در هلاکت سرکرده داعش را رد کرد


گروه تروریستی موسوم به «هیئت تحریر الشام» در سوریه اتهام مطرح شده علیه خود توسط داعش مبنی بر دست داشتن آن در کشتن سرکرده سابق این گروه را تکذیب کرد.

- هیئت تحریر الشام دست داشتن در هلاکت سرکرده داعش را رد کرد گروه تروریستی موسوم به هیئت تحریر الشام در سوریه اتهام مطرح شده علیه خود توسط داعش مبنی بر دست داشتن آن در کشتن سرکرده سابق این گروه را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه لبنانی النهار العربی ، ضیاء العمر ، سخنگوی دستگاه امنیت کل هیئت تحریر الشام در بیانیه ای در این باره نوشت: هیئت تحریر الشام ادعاهای مطرح شده مبنی بر هدف قرار دادن و ترور ابو الحسین القرشی ، سرکرده سابق داعش و تحویل وی به ترکیه را به طور کلی تکذیب می کند.

وی با محکوم کردن جنایات داعش تاکید کرد که اگر سرکرده این گروه به دست عناصر هیئت تحریر الشام به هلاکت می رسید بدون درنگ آن را به صورت مستقیم به مسلمانان اعلام می کرد.

وی علی رغم تکذیب دست داشتن هیئت تحریر الشام در به هلاکت رساندن سرکرده داعش، اما اشاره ای به سرنوشت ابو عمر المهاجر ، سخنگوی داعش نکرده است که ابو حذیفه الانصاری سخنگوی جدید داعش اخیرا اعلام کرده بود وی در یک عملیات همزمان با هلاکت سرکرده این گروه توسط هیئت تحریر الشام دستگیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هیئت تحریر الشام» دست داشتن در هلاکت سرکرده داعش را رد کرد

«هیئت تحریر الشام» دست داشتن در هلاکت سرکرده داعش را رد کرد