مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 08:252023-07-24سياسي

دریافت کسر خدمت برای سربازان ماهر فراهم می شود


مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از رونمایی از سامانه جدید مهارت آموزی سربازان و اضافه شدن مشوق کسری خدمت در این سامانه در آینده نزدیک خبر داد.

- سردار موسی کمالی در گفت وگو با ایسنا، درباره توقف فعالیت سامانه سرباز ماهر و اعطای مشوق ها به افراد دارای مهارت اظهارکرد: سامانه ای توسط یک شرکت طراحی شده بود که در این سامانه، جوانان 15 سال به بالای دارای مهارت های مورد نیاز نیروهای مسلح می توانستند در آن ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه بعد از بارگزاری مدارک و شرایط لازمه توسط متقاضیان، موضوع از طریق ثبت نام در سامانه مورد ارزیابی قرار می گرفت افزود: بر اساس مشوق های اعلامی اگر متقاضیان امتیازات لازم را کسب می کردند، می توانستند از آن مشوق مدنظر استفاده کنند.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: به دلیل اینکه برخی مشکلات در مدیریت سامانه پیش آمد و قرارداد قرارگاه با آن شرکت طراح به اتمام رسیده بود، تصمیم گرفته شد که در طرح جامع سامانه مهارت آموزی سامانه جدید طراحی شود که مراحل آزمایشی خود را در حال حاضر طی می کند.

کمالی ادامه داد: به امید خدا به زودی از این سامانه رونمایی خواهد شد و جوانان می توانند در سامانه ثبت نام و همان موارد گذشته را نیز اجرایی کنند؛ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت کسر خدمت برای سربازان ماهر فراهم می شود

دریافت کسر خدمت برای سربازان ماهر فراهم می شود