مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-22حوادث

دستگیری 3 متهم به 21 فقره سرقت لوازم خانه در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 3 متهم و کشف 21 فقره سرقت لوازم خانه در شرق مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل خانه در محدوده شرق مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در بررسی های میدانی خود مطلع شدند متهمان به سرقت با شناسایی خانه های خالی از سکنه، شبانه با نفوذ به داخل خانه؛ شیرآلات، لوستر، لامپ، هود و دیگر لوازم با ارزش را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با تجمیع سرنخ های به دست آمده از متهمان یک متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و به صورت نامحسوس وی را تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران انتظامی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص دست داشتن متهم در سرقت های اخیر با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی شیرآلات ساختمانی را کشف کردند.

وی اظهار داشت: متهم 37 ساله که دارای سوابق کیفری به جرم سرقت است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 21 فقره سرقت وسایل خانه در محدوده خیابان مفتح، وحید، التیمور، شهید قربانی، طبرسی شمالی و طلاب با همدستی 2 تن از دوستانش اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 متهم به 21 فقره سرقت لوازم خانه در مشهد

دستگیری 3 متهم به 21 فقره سرقت لوازم خانه در مشهد