مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 05:052023-08-13پزشكي

سرک کشیدن در زندگی زوج های نابارور ممنوع


آیا متخصص زنان و زایمان هستی و می توانی مشکل پزشکی زوج نابارور را برطرف کنی؟ آیا روانشناس خانواده هستی و می توانی به این زن و شوهر مشاوره تخصصی بدهی؟ آیا فرد ثروتمندی هستی و می خواهی هزینه های درمان آنها را بپردازی؟ اگر جواب منفی است، - خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: نمی خوای بچه دار بشی؟ بارداری نیستی؟ سن تون میره بالا، دیر میشه ها؟ این ها از جمله سؤوالاتی ست که بعضی افراد در مواجهه با یک زوج بدون فرزند می پرسند.

حالا از آنها می پرسیم، آیا متخصص زنان و زایمان هستی و می توانی مشکل پزشکی زوج نابارور را برطرف کنی؟ آیا روانشناس خانواده هستی و می توانی به این زن و شوهر مشاوره تخصصی بدهی؟ آیا فرد ثروتمندی هستی و می خواهی هزینه های درمان آنها را بپردازی؟ اگر جواب منفی است، پس این همه کنجکاوی و سرک کشیدن در زندگی یک زوج نابارور چه معنایی می تواند داشته باشد؟ زوج های نابارور زیادی هستند که به علت دخالت های بی جا و سرک کشیدن ها در زندگی شان بی خیال درمان شده اند و در حالی روزگار را در غم نداشتن فرزند سپری می کنند که می توانند به راحتی درمان شوند و نوزادشان را به آغوش بکشند.

20 هزار زوج نابارور کرمانی بیماری خود را پنهان کرده اند این موضوع را محمد جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان هم بر اساس تحقیقات انجام شده و آمار تایید می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرک کشیدن در زندگی زوج های نابارور ممنوع

سرک کشیدن در زندگی زوج های نابارور ممنوع