مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-07سياسي

جهاد دانشگاهی بعد از انقلاب توانست رنسانس علمی و پژوهشی درکشور ایجاد کند


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت:جهاددانشگاهی علم، تجربه و تخصص را با روحیه جهادی برای پیشرفت کشور به کار گرفته است.

- جهاددانشگاهی الکوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان جهاد دانشگاهی بعد از انقلاب توانست رنسانس علمی و پژوهشی درکشور ایجاد کند ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت:جهاددانشگاهی علم، تجربه و تخصص را با روحیه جهادی برای پیشرفت کشور به کار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ عادل نجف زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی علم، تجربه و تخصص را با روحیه جهادی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور به کار بسته است.

وی خدمات جهاددانشگاهی را در کشور بی بدیل و چشمگیر عنوان کرد و گفت : در بخش فناوری های نوین هر روز شاهد تبلور اندیشه ها، اختراعات و اکتشافات نیروهای زبده ،انقلابی و جهادی جهاددانشگاهی هستیم.

نجف زاده موسسه رویان را از یادگاران ارزشمند جهاددانشگاهی اعلام کرد و گفت: در این حوزه خدمات بسیاری به کشور شده و این همان نتیجه اعتماد به نسل جوان انقلابی بود که به ثمر نشست و نشان داد جهاددانشگاهی جزو برترین ها در زمینه نانو و درمان ناباروی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی بعد از انقلاب توانست رنسانس علمی و پژوهشی درکشور ایجاد کند

جهاد دانشگاهی بعد از انقلاب توانست رنسانس علمی و پژوهشی درکشور ایجاد کند