مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:572023-08-12بين الملل

پیش بینی آتش سوزی جنگلی قبل از گسترش


ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده که هر ساله شاهد وقوع آتش سوزی های گسترده جنگلی است، از این پس از هوش مصنوعی و بیش از 1000 دوربین برای شناسایی این آتش سوزی ها قبل از شروع گسترش استفاده می کند.

- ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده که هر ساله شاهد وقوع آتش سوزی های گسترده جنگلی است، از این پس از هوش مصنوعی و بیش از 1000 دوربین برای شناسایی این آتش سوزی ها قبل از شروع گسترش استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، هوش مصنوعی و تغییرات اقلیمی نشان دهنده دو چیزی هستند که می توانند زندگی انسان ها را نابود کنند، اما اولی می تواند به عواقب دومی نیز کمک کند.

اداره جنگل داری و حفاظت از آتش کالیفرنیا(Cal Fire) امروز برنامه جدیدی را معرفی کرده که از هوش مصنوعی برای شناسایی آتش سوزی های جنگلی استفاده می کند.

این برنامه هوش مصنوعی موسوم به الرت کالیفرنیا(Alert California) که با همکاری دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو ایجاد شده است، از 1032 دوربین چرخان 360 درجه تغذیه می کند و از هوش مصنوعی برای شناسایی ناهنجاری ها بهره می جوید.

سپس به نیروهای خدمات اضطراری و سایر مقامات اطلاع می دهد تا بررسی کنند که آیا آتش سوزی احتمالی نیاز به واکنش دارد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی آتش سوزی جنگلی قبل از گسترش

پیش بینی آتش سوزی جنگلی قبل از گسترش