مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-29سياسي

پادویی برای یزیدیان روزگار و لاف ارادت به امام حسین (ع)!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، او دیروز در حالی که سراسر کشور و از جمله زاهدان، صحنه ابراز محبت ملت ایران نسبت به حضرت سید الشهدا (ع) و انزجار از یزید بود، - پادویی برای یزیدیان روزگار و لاف ارادت به امام حسین (ع)! امام جماعت مسجد مکی که در طول سال از یزیدیان زمان حمایت می کند، ناگهان طرفدار امام حسین (ع) شد!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، او دیروز در حالی که سراسر کشور و از جمله زاهدان، صحنه ابراز محبت ملت ایران نسبت به حضرت سید الشهدا (ع) و انزجار از یزید بود، سخنان منافقانه ای بر زبان راند که بلافاصله مورد استقبال و بازتاب توسط سوی رسانه هایی بدنامی مثل بی بی سی و رادیو فردا و اینترنشنال و صدای آمریکا قرار گرفت.

وبسایت شبکه اینترنشنال وابسته به موساد که توسط عناصر بهایی ضد دین اداره می شود، نوشت: مولوی عبدالحمید امام جماعت اهل سنت زاهدان، همزمان با دهم محرم و روز عاشورا، بخش عمده خطبه های خود را به قیام امام سوم شیعیان علیه یزید، خلیفه وقت مسلمانان اختصاص داد و تلویحا آن را با مسائل امروز مقایسه کرد.

او با اشاره به جنایات یزید برای بقای حکومت خود گفت: هیچ حکومتی اعم از مسلمان و غیر مسلمان نباید برای بقای خودش انسان ها را بکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادویی برای یزیدیان روزگار و لاف ارادت به امام حسین (ع)!

پادویی برای یزیدیان روزگار و لاف ارادت به امام حسین (ع)!