مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:212023-08-08حوادث

پلیس در مقابله با سرقت به دنبال بازگرداندن اموال سرقت رفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار حسن مفخمی شهرستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور در جنگ ترکیبی قرار دارد؛ در این جنگ پلیس و خبرنگار باید هوشمندانه تر عمل کنند و باید آسیب شناسی مناسب انجام و آگاهی بخشی درست و به موقع انجام شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه پلیس برابر قانون متولی برقراری امنیت جامعه است، افزود: این امنیت زمانی تحقق پیدا می کند که آرامش روانی در جامعه حاکم باشد و این برعهده فعالان رسانه ای است و به همین دلیل نیاز است که ارتباط بین جامعه رسانه ای و پلیس تقویت شود.

مفخمی با اعلام اینکه خبرنگاران در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرائم می توانند کمک کند، بیان کرد: فعالان رسانه ای بهترین پل ارتباطی بین جامعه و پلیس هستند.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده جامعه رسانه ای در کشور، گفت: خبرنگاران امین جامعه هستند و این نشان دهنده صداقت کار رسانه ای است.

فرمانده انتظامی مازندران  با اعلام اینکه استفاده از ظرفیت رسانه ها را برای خودم افتخار می دانم، افزود: با تقویت ارتباطات می توانیم آسیب شناسی دقیقی نسبت به جامعه داشته باشیم.

مفخمی در ارتباط با اجرای طرح امنیت محله محور در استان، گفت: مشارکت دادن مردم در ایجاد امنیت اقدام بسیار مناسبی است که فعالان رسانه ای در این حوزه نقش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در مقابله با سرقت به دنبال بازگرداندن اموال سرقت رفته است

پلیس در مقابله با سرقت به دنبال بازگرداندن اموال سرقت رفته است