مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-26بين الملل

حزب الله لبنان: حتی خود رژیم صهیونیستی می گوید که رو به نابودی است


رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان با اشاره به مقاومت مردم یمن در جنگ علیه این کشور تاکید کرد، آنچه در یمن اتفاق افتاد در نابودی رژیم های طاغوتی نقش بسزایی ایفا کرد.

- رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان با اشاره به مقاومت مردم یمن در جنگ علیه این کشور تاکید کرد، آنچه در یمن اتفاق افتاد در نابودی رژیم های طاغوتی نقش بسزایی ایفا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، السید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسم سوگواری حسینی در ضاحیه جنوبی بیروت تاکید کرد: ظلم مبتنی بر کفر همان چیزی است که باعث می شود ملت ها نابود و ناپدید شوند، کشورهایی که بقایشان بر کفر و دروغ است، قطعا به دولت هایی ظالم تبدیل خواهند شد.

وی اظهار کرد: کشورهای حال حاضر و کشورهای پیش از آنها در آزمون ارزش ها، عدالت و صلح ناموفق بودند و نتوانستند، افکار و فرهنگ آنها نابود شد و آنها به کشورهای جنایتکاری تبدیل شدند که به هیچ ارزش انسانی پایبند نیستند چه رسد به ارزش های الهی.

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در ادامه گفت: وجود مومنان برای بشریت امنیت است، تمامی گروه های مقاومت مقابله را با تمامی اشکال آن آغاز کردند و نابودی رژیم های طاغوتی سنتی الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: حتی خود رژیم صهیونیستی می گوید که رو به نابودی است

حزب الله لبنان: حتی خود رژیم صهیونیستی می گوید که رو به نابودی است