مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-29بين الملل

سقوط بالگرد، رزمایش بزرگ آمریکا و استرالیا را متوقف کرد


چهار عضو نیروی هوایی استرالیا بعد از سقوط بالگردشان در آب های نزدیک سواحل کویینزلند در جریان رزمایش مشترک با آمریکا، مفقود شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چهار عضو نیروی هوایی استرالیا بعد از آن که بالگردشان در آب های نزدیک سواحل کویینزلند در حین رزمایش مشترک با آمریکا سقوط کرد، مفقود شده اند که باعث شده ارتش کانبرا عملیات جستجو و نجات را آغاز کند.

  ریچارد مارلز وزیر دفاع استرالیا گفت این سانحه حدود ساعت 10 و 30 دقیقه جمعه شب رخ داد و افزود بالگرد MRH90 در حال انجام ماموریت به عنوان بخشی از تمرینات تلیسمان سابر 2023 با تفنگداران دریایی آمریکا بود که این اتفاق رخ داد.

  مارلز در بیانیه مشترک با آنتونی آلبانیز نخست وزیر استرالیا گفت: متاسفانه، چهار عضو نیروی هوایی که سوار بالگرد بودند، هنوز پیدا نشده اند.

  وزارت دفاع استرالیا سپس اعلام کرد هواپیما و شناورهای جستجو و نجات نظامی و غیرنظامی در حال انجام تلاش های جستجو و نجات نزدیک محل وقوع این حادثه هستند و افزود بالگرد در آب های نزدیک جزیره لیندمن واقع در حدود 15 کیلومتری سواحل کویینزلند سقوط کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسوشیتد پرس ، یک بالگرد نجات لاشه هواپیمایی را در مجاورت محل مشکوک به محل سقوط مشاهده کرده گرچه مقامات تایید نکرده اند آیا بقایای بالگرد مفقود شده است یا خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط بالگرد، رزمایش بزرگ آمریکا و استرالیا را متوقف کرد

سقوط بالگرد، رزمایش بزرگ آمریکا و استرالیا را متوقف کرد