مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-01سياسي

رسیدگی ویژه به پرونده متهمان درگیری و توهین به آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز


در پی درگیری و توهین دو نفر با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز رییس کل دادگستری فارس ضمن تأکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمرین به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با تقدیر از اقدام قانونی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز؛ دغدغه و جدیت آمرین به معروف در حوزه حجاب و عفاف را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و تأکید کرد: دادگستری فارس حامی قاطع آمرین به معروف است.

  وی با تأکید بر توجه بیشتر مسئولین به موضوع عفاف و حجاب از مدیران نهادها خواست تا با در نظر گرفتن اهمیت اجرای قانون و تکالیف دینی و شرعی از شکل گیری چنین برخورد های توهین آمیزی با آمرین به معروف جلوگیری کنند.

رییس شورای قضایی استان فارس گفت: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمرین به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده 9 قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به برخورد به دور از اغماض با متهمین پرونده اخیر گفت:  وابستگی سازمانی و عضویت احد از متهمین این پرونده در یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی ویژه به پرونده متهمان درگیری و توهین به آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز

رسیدگی ویژه به پرونده متهمان درگیری و توهین به آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز