مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-22سياسي

استان ها در برگزاری دوره های آموزشی اختیار بیشتری دارند


مشاور معاون برنامه ریزی و مسئول آموزش نهاد کتابخانه های عمومی گفت: رویکرد جدید نهاد توسعه برنامه های آموزشی و تفویض اختیارات بیشتر به استان هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزانه پارسا شامگاه دوشنبه در مدرسه تابستانه خدمات کتابخانه های عمومی در اردبیل اظهار کرد: امسال دوره های آموزشی متنوع برای کتابداران و کارشناسان به صورت مجزا پیش بینی شده تا فعالان این حوزه با تولید محتواهای جدید و خدمات متنوع کتابخانه ای آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: حتی برای کتابداران بخش نابینا، کم شنوا و کودک دوره های آموزشی خاص طراحی و پیش بینی شده که با تولید محتوا و ارائه آن شاهد ارتقای توانمندی آنها در عرصه های شغلی خواهیم بود.

مشاور معاون برنامه ریزی و مسئول آموزش نهاد کتابخانه های عمومی افزود: علاوه بر برگزاری دوره های تخصصی برای کارشناسان و کتابداران به صورت عمومی و تخصصی سعی بر این بوده تا به استان ها نیز مجوز برگزاری کلاس های آموزشی و تکرار محتواها داده شود.

پارسا تصریح کرد: برای اولین بار محتوای تولید شده در سایت مورد نظر به صورت مستمر به نمایش گذاشته شده تا کتابداران و کارشناسان به دلخواه و در طول سال در این دوره ها ثبت نام کرده و در آزمون تعریف شده در طول سال شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ها در برگزاری دوره های آموزشی اختیار بیشتری دارند

استان ها در برگزاری دوره های آموزشی اختیار بیشتری دارند