مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-31اقتصادي

بهره مندی 563 نفر از آموزش های فنی وحرفه ای در کهگیلویه


رییس مرکز فنی وحرفه ای شهرستان کهگیلویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، مجموعاً 173625 نفر ساعت به تعداد 563 نفر از آموزش های فنی وحرفه ای در سطح شهرستان بهره مند شده اند که این خدمت جهت متقاضیان مهارت آموزی در نیمه دوم سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

- سید امرالله الهی دوست در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، رسالت آموزش فنی وحرفه ای را آموزش های کوتاه مدت برای تمام سنین 15 سال به بالا که نیاز به مهارت آموزشی از جنبه اشتغال یا افزایش مهارت را داشته باشند عنوان و اظهار کرد: در خصوص افراد 12 تا 15 سال نیز دوره هایی تحت عنوان دوره های ایران مهارت که منجر به صدور گواهی حضور در دوره می شود قابل اجرا است.

رییس مرکز فنی وحرفه ای شهرستان کهگیلویه دوره های آموزشی را در دو بخش ثابت و سیار عنوان و تصریح کرد: بخش ثابت در مرکز قابل اجراست و بخش سیار، مربی و تجهیزات به مکانی که نیازسنجی آموزشی انجام گرفته و حداقل 15 نفر متقاضی یک رشته باشد اجرا می شود.

وی افزود: در زندان و کمپ ترک اعتیاد و پادگان نیز دوره هایی تحت عنوان تیم سیار قابل اجرا است.

الهی دوست گفت: دوره هایی نیز به عنوان کار در محیط واقعی برای کسانی که امکان حضور در دوره های دیگر را نداشته باشند، همزمان با انجام کار آموزشی را نیز فرا می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 563 نفر از آموزش های فنی وحرفه ای در کهگیلویه

بهره مندی 563 نفر از آموزش های فنی وحرفه ای در کهگیلویه