مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-14سياسي

روند مطلوب طرح های آبرسانی در شهرستان پلدختر با مشارکت بسیج سازندگی لرستان


معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب لرستان از روند مطلوب طرح های آبرسانی در شهرستان پلدختر با مشارکت بسیج سازندگی استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب لرستان از روند مطلوب طرح های آبرسانی در شهرستان پلدختر با مشارکت بسیج سازندگی استان خبر داد.

طاهر فلاح نژاد بیست و سوم مرداد ماه در حاشیه بازدید از مخازن آب و سایر تأسیسات آبرسانی شهرستان پلدختر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آبرسانی به روستاهای پران پرویز، مورانی، کیان آباد و تیمورآباد از طریق دو حلقه چاه آب در منطقه گل گل این شهرستان با مشکلاتی انجام می شد که با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) احداث یک باب مخزن 200 مترمکعبی و اجرای خط انتقال در حدود شش کیلومتر در دست اجرا بوده که بخشی از خط لوله از زیر جاده اصلی پلدختر است.

وی با اشاره به پروژه های فعال آبرسانی به روستاهای پلدختر گفت: همچنین در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی به مجتمع کوثر پلدختر با اجرای 20 کیلومتر خط انتقال و اجرای خط انتقالی به طول 13 کیلومتر در جنوب این شهرستان فعال است.

فلاح نژاد گفت: خوشبختانه جهاد آبرسانی به 38 روستای شهرستان پلدختر با هدف محرومیت زدایی از روستاهای استان با تمام نیرو فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مطلوب طرح های آبرسانی در شهرستان پلدختر با مشارکت بسیج سازندگی لرستان

روند مطلوب طرح های آبرسانی در شهرستان پلدختر با مشارکت بسیج سازندگی لرستان