مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:232023-08-13اقتصادي

13 کیلومتر از باند دوم محور قاین – کال شور زیر بار عبور رفت


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تکمیل و بازگشایی 13 کیلومتر از باند دوم محور قاین – کال شور با اعتبار 1500 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تکمیل و بازگشایی 13 کیلومتر از باند دوم محور قاین – کال شور با اعتبار 1500 میلیارد ریال خبر داد.

میر محمد مودی، امروز یکشنبه 22 مرداد به رسانه های گروهی گفت: 13 کیلومتر از پروژه احداث باند دوم محور قاین به کال شوربازگشایی و زیربارعبور ترافیک رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اعلام این خبر بیان کرد: عملیات اجرایی این قطعه 16 کیلومتری با اعتبار هزینه شده 1500 میلیارد ریال اجرا وتکمیل شد که عصر روز گذشته با همکاری پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بازگشایی و زیربارعبور رفت.

مودی افزود: طول کل محور قاین – کال شور - خواف در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی 70 کیلومتر است که با بهره برداری این 13 کیلومتر مجموعا 43 کیلومتر از باند دوم این محور تکمیل و زیربار عبور رفت.

وی یادآور شد: در حال حاضر بالغ بر 555 کیلومتر از باندهای دوم با ارزش قرارداد 6 هزار میلیارد تومان در سطح استان خراسان جنوبی در دست اجرا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 کیلومتر از باند دوم محور قاین – کال شور زیر بار عبور رفت

13 کیلومتر از باند دوم محور قاین – کال شور زیر بار عبور رفت