مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-26سياسي

یاریگران زندگی به زنجان رسید


هجدهمین مجمع خیرین یاریگران زندگی به زنجان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، هجدهمین نمایندگی مجمع خیرین یاریگران زندگی به استان زنجان رسید.

در روزها و شب هایی که تمام زنجان آماده و مهیای برگزاری مراسم پرشور عزاداری حسینی است و چشم تمام ایران به مراسم این شب های حسینیه اعظم زنجان، بویژه یوم العباس(شب هشتم) دوخته شده است، به زنجان آمده ایم تا مجمع خیرین یاریگران زندگی استان زنجان را بنیان نهیم.

آمده ایم که در کنار پرچم و بیرق یاران حسین(ع)، پرچم یاریگران زندگی را برافرازیم.

اگر حسین(ع) در مقابل ستمگران زمان ایستاد و جان و زندگی خود و یارانش را فدای آرمان های بزرگش کرد و مفاهیی چون غیرت و آزادی و آزادگی را معنایی دوباره بخشید، امروز ما آمده ایم در سرزمینی که دلبسته و دلداده حسین(ع) است، مردان و زنانی را که در فرازی از زندگی دچار لغزش شده اند، جان و زندگی دوباره بخشیم و به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

در ابتدای این همایش با شکوه، فاطمه رضایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه اعتیاد خانواده ها را دچار مشکلات عدیده ای می کند، گفت: توجه ویژه به توانمندسازی معتادان بهبودیافته و خانواده های آن ها در اولویت کار ماست و پس از تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی استان زنجان تمام توانمان را می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاریگران زندگی به زنجان رسید

یاریگران زندگی به زنجان رسید