مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-03سياسي

راه اندازی پُست قرنطینه ای آفات و بیماری های گیاهی در عنبرآباد


رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از راه اندازی پُست قرنطینه ای آفات و بیماری های گیاهی در شهرستان عنبرآباد خبرداد.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از راه اندازی پُست قرنطینه ای آفات و بیماری های گیاهی در شهرستان عنبرآباد خبرداد.

دکتر احمد احمدپور در گفت وگو با ایسنا عملیات مقابله با سوسک سرخرطومی خرما را موفقیت آمیز اعلام کرد و گفت: با تشکیل تیم های کارشناسی و اقدامات این تیم در مبارزه با آفات به خصوص سوسک سرخرطومی خرما در جنوب کرمان موفق عمل کردیم و این مهم در سطح باغات عنبرآباد نیز به خوبی انجام شده است.

وی راه اندازی هر چه سریعتر پست قرنطینه ای را یک ضرورت دانست و در ادامه مشارکت عمومی را در مبارزه با آفت سرخرطومی مورد تاکید قرار داد و افزود: کار مبارزه با آفت سرخرطومی خرما در شهرستان عنبرآباد با جدیت در حال انجام است و مقدار قابل توجهی پاجوش آلوده شناسایی و امحا شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان جلوگیری از جابجایی هر گونه پاجوش را بدون هماهنگی با کارشناسان حفظ نباتات ممنوع اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه عنبرآباد یکی از گلوگاه های حمل و جابجایی انواع نهال و پاجوش محسوب می شود لذا بزودی با تأمین اعتبار لازم پُست قرنطینه در این شهرستان راه اندازی و فعال می شود و حمل غیر مجاز پاجوش در شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پُست قرنطینه ای آفات و بیماری های گیاهی در عنبرآباد

راه اندازی پُست قرنطینه ای آفات و بیماری های گیاهی در عنبرآباد