مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-01سياسي

انتقاد امروز دولت نسبت به تصمیم دیروزش


به دنبال مسدود کردن سکوهای طاقچه و ازکی توسط وزارت ارشاد و بیمه مرکزی در روز گذشته، امروز معاون رییس جمهور و وزیر ارتباطات از این تصمیم انتقاد کردند و اعلام کردند که نباید این مسدود سازی ها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، به دنبال مسدود کردن سکوهای طاقچه و ازکی توسط وزارت ارشاد و بیمه مرکزی در روز گذشته، امروز معاون رییس جمهور و وزیر ارتباطات از این تصمیم انتقاد کردند و اعلام کردند که نباید این مسدودسازی ها انجام شود.

   اگرچه مسدود سازی سکوهای خدماتی منجر به ایجاد مشکل برای مخاطبان می شود و به گفته کارشناسان باید تصمیمات بازدارنده دیگری برای مجازات هنجارشکنان در نظر گرفت اما تردید و ضعف در تصمیم گیری و تغییر آنی رویه ها می تواند به مراتب آثار مخرب تری را برای نظام مدیریتی کشور به همراه داشته باشد.

  ویراست معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور   ویراست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات   در روزهای گذشته قانون شکنی کارکنان چند پلتفرم دیجیتال در انتشار تصویر بدون حجاب، منجر به اعتراضات مختلف از سمت مردم شده است.

ابتدا تصویری از کارکنان بی حجاب دیجی کالا توسط یکی از کارکنان این شرکت منتشر شد که به پلمپ دفتر اداری این مجموعه توسط مرجع قضایی منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امروز دولت نسبت به تصمیم دیروزش

انتقاد امروز دولت نسبت به تصمیم دیروزش