مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-04سياسي

رزمایش سپاه در بوموسی اثبات اقتدار ایران در دفاع از تمامیت ارضی خویش بود


نماینده مردم هرمزگان با تقدیر از نیروی دریایی سپاه در انجام رزمایش شهید دارا در بوموسی، این اقتدار را محصول تدابیر مستمر فرماندهی معظم کل قوا و روحیه ایمان فرزندان ملت ایران در سپاه خواند.

- محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با تقدیر از اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در انجام رزمایش باشکوه در جزیره بوموسی، تأکید کرد: این جزیره بخشی از ایران یکپارچه است و دفاع همه جانبه از تمامیت ارضی کشورمان قابل مذاکره نخواهد بود.

وی با تصریح بر این که نیروهای مسلح کشورمان با شجاعتی مثال زدنی اکنون در اوج اقتدار قرار دارند و توان نظامی کشورمان سبب شده تا دشمنان نتوانند معادلات خود برای منطقه را به آسانی محقق کنند، گفت: این اقتدار محصول تدابیر مستمر فرماندهی معظم کل قوا برای ارتقای نیروهای مسلح کشورمان در ابعاد مختلف تجهیزاتی و تاکتیکی است.

آشوری به روحیه ایمان موجود در سپاه و ارتش نیز اشاره و انجام مأموریت های بزرگ را محصول توجه توأمان به مقوله ایمان در نیروهای مسلح دانست و تأکید کرد: از شهید نادر مهدوی تا شهیدان اسحاق دارا و رییسی و تا به امروز شهدایی همچون سالاری و تختی نژاد نشانه روشنی از ایمان و اراده استوار فرزندان این آب و خاک در دفاع از میهن اسلامی مان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش سپاه در بوموسی اثبات اقتدار ایران در دفاع از تمامیت ارضی خویش بود

رزمایش سپاه در بوموسی اثبات اقتدار ایران در دفاع از تمامیت ارضی خویش بود