مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-12سياسي

آزما با پرونده «همسایه ها» روی پیشخان آمد


ماهنامه آزما با پرونده ای با عنوان «50 سال هم سایه با همسایه ها» درباره رمان همسایه نوشته احمد محمود منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

- ماهنامه آزما با پرونده ای با عنوان 50 سال هم سایه با همسایه ها درباره رمان همسایه نوشته احمد محمود منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شماره 176 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی آزما با بخش های مختلفی همچون سرمقاله، یادها، نگاه، رویداد، گفت و گو، پرونده، در حوالی صحنه، نقد، شعر، داستان، روایت، مقاله و پیشخوان کتاب منتشر شد.

در این شماره از ماهنامه در بخش سرمقاله مطلبی از سردبیر با عنوان بریده ای از خیال و فانتزی، نگاه به آینده، در بخش یادها مطالبی با عناوینی همچون احمدرضا، شاعری که ادامه ندارد نوشته حدیث لرز غلامی، پسرکی به نام احمدرضا احمدی گم شده است نوشته اسدالله امرایی، شاعری گم شده در مه نوشته حسین شیخ الاسلامی، یک نویسنده؛ یک ژانر و دیگر هیچ نوشته هوشنگ پوررباب منتشر شده است.

در بخش نگاه این شماره نشریه مطلبی از میلان کوندرا با عنوان لذت جدی نگرفتن زندگی به ترجمه مهتاب خسروشاهی منتشر شده است.

همچنین مطالبی با عناوینی همچون شهری که هنر خیابانی هویتش را امضا کرد نوشته پژمان سلطانی و نمایشگاه متالوژی هنر در باغ موزه نگارستان نوشته شهریار عباسی از دیگر مطالب این شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزما با پرونده «همسایه ها» روی پیشخان آمد

آزما با پرونده «همسایه ها» روی پیشخان آمد