مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 22:052023-07-26فرهنگي

راهیابی7 اثر از خوزستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره جایزه فیروزه


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: هفت اثر از این استان به مرحله نیمه نهایی هشتمین جشنواره جایزه فیروزه راه یافته است.

- مجید منادی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه امسال در سه بخش ایده های نوآورانه، کسب و کارهای نوپا، کسب و کارهای تجاری با موضوعات و قالب هدایای فرهنگی نوشت افزار، اسباب بازی و عروسک برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی هایی که در خوزستان صورت گرفت، شاهد بودیم که نسبت به سال های قبل هنرمندان بیشتری در جشنواره مذکور شرکت کردند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت ها و نیازهای کشور، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی از جمله اهداف برگزاری جشنواره جایزه فیروزه بوده است.

منادی ادامه داد: زمینه سازی به منظور هم افزایی شرکت کنندگان صنایع فرهنگی، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور، معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی، پشتیبانی و حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در استان ها، مطرح کردن آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی7 اثر از خوزستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره جایزه فیروزه

راهیابی7 اثر از خوزستان به مرحله نیمه نهایی جشنواره جایزه فیروزه