مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-04ورزشي

جو ورزشگاه شهید حیدریان قم عرصه را بر حریفان تنگ می کند


جو ورزشگاه شهید حیدریان قم در بازی های خانگی به سود آنا صنعت است و این شرایط عرصه را بر حریفان تنگ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین صبوری عصر جمعه پس از پایان دیدار تیم های آنا صنعت قم و سن ایج ساوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روی 3 امتیاز بازی های خانگی حساب باز کرده ایم و این در حالی است که جو سالن ورزشگاه شهید حیدریان قم برای تیم های حریف بسیار سنگین است.

سرمربی آنا صنعت قم افزود: هواداران ما در بازی امروز بدون توهین به رقیب به خوبی تیم ما را تشویق کردند و با توجه به اینکه نقش زیادی در برد تیم ما داشتند باید از آنها تشکر کنیم.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل سن ایچ ساوه گفت: بازی های اول برای تیم ها شرایط خاص خود را دارد و این امر به آن دلیل است که تیم ها هنوز هماهنگی کامل ندارند.

صبوری ادامه داد: در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و فوتسال ما روان بود و همین امر موجب شد مقابل تیم پره مهره سن ایچ به سه گل دست یابیم.

سرمربی تیم آنا صنعت اضافه کرد: در نیمه دوم بیشتر سعی کردیم بازی را کنترل کنیم چون این برد برای شروع تیم ما خیلی خوب بود و امید است که بتوانیم روند رو به رشد خود را در بازی های آتی ادامه دهیم.

وی در مورد داوری بازی نیز گفت: داوری خوب بود و داوران اشتباه تأثیرگذاری در بازی نداشتند تا آن اشتباه روی نتیجه بازی تأثیرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو ورزشگاه شهید حیدریان قم عرصه را بر حریفان تنگ می کند

جو ورزشگاه شهید حیدریان قم عرصه را بر حریفان تنگ می کند