مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-31سياسي

آماده گسترش روابط و تعاملات بین المللی خود هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به رویکرد این دانشگاه مبنی بر گسترش تعاملات بین المللی، گفت: ما آماده همکاری همه جانبه در تمامی بخش های حوزه سلامت با کشور پاکستان هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به رویکرد این دانشگاه مبنی بر گسترش تعاملات بین المللی، گفت: ما آماده همکاری همه جانبه در تمامی بخش های حوزه سلامت با کشور پاکستان هستیم.

محمدعلی کیانی در نشست با سرکنسول پاکستان در مشهد، اظهار کرد: رویکرد دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه بین الملل توسعه تعاملات و همکاری با تمامی کشورهای جهان به ویژه دانشگاه های کشورهای منطقه و همسایه بوده است.

ما در حوزه پژوهش جزو 3 دانشگاه برتر ایران هستیم و در بسیاری از تخصص های پزشکی و داروسازی جزو برترین ها و سرآمدها قرار داریم و بسیاری از دانشگاه ها از شیوه های موفق دانشگاه علوم پزشکی مشهد الگوگیری کرده اند.

وی با بیان اینکه ما در حوزه گردشگری سلامت و ارائه خدمات درمانی مراکز مجهز، مجوز ipd را داریم که با افتخار پذیرای بیماران غیرایرانی در حوزه های مختلف همچون قلب، سرطان، پیوند اعضا و غیره هستیم، افزود: ما در حوزه پیوند اعضا بیش از 110 پیوند قلب انجام داده ایم و خوشبختانه این اعمال با موفقیت انجام شده است و خدمات ارائه شده به لحاظ پرداخت هزینه های مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده گسترش روابط و تعاملات بین المللی خود هستیم

آماده گسترش روابط و تعاملات بین المللی خود هستیم