مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 01:352023-07-27حوادث

پایش محیط بانان در 510 هزار هکتار از عرصه های حیاط وحش مازندران


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران به فعالیت محیط بان در طبیعت استان اشاره کرد و گفت: 510 هزار هکتار مناطق تحت مدیریت شامل پناهگاه حیات وحش، - مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ماهانه گزارش هایی از کشف تخلفات در استان داریم؛ به طوری که طی تیر ماه 8 قبضه سلاح غیرمجاز و 15 قبضه سلاح مجاز کشف کردیم.

وی با اشاره به دستگیری 38 متخلف طی تیر ماه امسال در مازندران، افزود: همچنین 33 فقره به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: طی این مدت تعداد زنده گیری پرنده 19 مورد، شکار پستانداران 7 مورد و صید غیرمجاز 19 مورد بوده است.

آهنگری با اعلام اینکه طی این مدت  368 مورد ادوات شکار و صید در استان به ثبت رسید، تصریح کرد: 26 مورد گزارش در بحث آلودگی به ثبت رسید و 55 مورد اخطار زیست محیطی صادر شد.

وی گفت: همچنان دست کمک به مردم و دوستداران محیط زیست دراز می کنیم که در بحث حفاظت به ما کمک کنند و از مردم می خواهیم در بحث حفاظت همه قدر محیط زیست را بدانیم و در این مسیر کمک کنیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران به فعالیت محیط بان در طبیعت استان اشاره کرد و گفت: 510هزار هکتار مناطق تحت مدیریت شامل پناهگاه حیات وحش،  پارک های ملی، آثار طبیعی مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش محیط بانان در 510 هزار هکتار از عرصه های حیاط وحش مازندران

پایش محیط بانان در 510 هزار هکتار از عرصه های حیاط وحش مازندران