مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-18اجتماعي

اعزام موکب فاطمه الزهرا (س) قائمشهر برای ارسال نذورات پیاده روی اربعین


مسؤول فرهنگی موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان قائمشهر از آغاز اعزام 250 خادمان موکب عمود 287 و کربلا خبر داد و گفت: نذورات و هدایای مردمی در 7 کامیون و 4 خودروی نیسان آماده حرکت هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، باز بوی اربعین در فضای شهر پیچید، باز هم زائران کربلا دست چین شده اند، می گویند عزم سفر کردن کافی نیست و تا آخرین لحظه مشخص نمی شود چه کسی رفتنی است و چه کسی جا مانده! خادمان موکب های مازندرانی ها این روزها در تب و تاب آماده شدن و بستن کوله بار سفر هستند، سفری که سراسر عشق است، گرما و سرما نمی شناسد، زائران اربعین خستگی راه و احتمال بیماری و مشکلات دیگر همه و همه را فدای یک لحظه زیارت حرم آقا اباعبدالحسین (ع) و حضرت عباس (ع) می کنند و بر این باورند که هر ثانیه از خدمت به زوار زیارت است.

خادمان موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) از 27 مرداد ماه عازم هستند تا در دو موکب عمود 287 و کربلا مستقر شوند، خدامی که هر ساله بر تعدادشان افزوده می شود.

مهدی مهرنیا مسؤول فرهنگی موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان قائمشهر در گفت وگو با فارس، از آغاز حرکت هفت کامیون و چهار خودروی نیسان پر از نذورات مردمی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر می دهد و می گوید: بنده در کنار 250 خادم موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) خودمان را برای سفر به اربعین 1402 آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام موکب فاطمه الزهرا (س) قائمشهر برای ارسال نذورات پیاده روی اربعین

اعزام موکب فاطمه الزهرا (س) قائمشهر برای ارسال نذورات پیاده روی اربعین