مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-19سياسي

تشریح خدمات موکب بهداشتی و درمانی خراسان جنوبی به زائران اربعین


مسوول جامعه پزشکی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، خدماتی که موکب جواد الائمه (ع) سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در شهر کاظمین به مناسبت اربعین حسینی ارائه می دهد را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هاشم هیهات، مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در جمع رسانه های استان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین اظهارداشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان 6 سال است که در ایام اربعین حسینی با برپایی موکب جوادالائمه (ع) در شهر کاظمین به زائران اباعبدالله (ع) خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه عمده خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائران حسینی توسط این موکب؛ خدمات دندانپزشکی، ویزیت رایگان، تزریقات و پانسمان است، بیان کرد: امسال 132 پزشک، دندانپزشک، پرستار، دارویار و کادر درمانی در قالب موکب بهداشتی درمانی جواد الائمه (ع) از خراسان جنوبی برای خدمت به زائران اربعین حسینی به کاظمین اعزام می شوند.

مسوول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی عنوان کرد: موکب بهداشتی و درمانی جواد الائمه (ع) استان در سال های گذشته فقط در یک مکان استقرار داشت؛ اما امسال این موکب در قالب دو درمانگاه در باب صاحب الزمان (عج) و شارع امام علی (ع) شهر کاظمین به زائران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح خدمات موکب بهداشتی و درمانی خراسان جنوبی به زائران اربعین

تشریح خدمات موکب بهداشتی و درمانی خراسان جنوبی به زائران اربعین