مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 07:402023-08-05ورزشي

چرا حضور مربی مطرح خارجی در تیم ملی والیبال ایران منتفی شد؟


اگرچه در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال موضوع تقویت کادر فنی تیم ملی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند باید این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت تصمیم بر ادامه همکاری با سرمربی ایرانی گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابت های لیگ ملت های والیبال 2023 در شرایطی به پایان رسید که تیم قدرتمند لهستان برای نخستین بار در خانه به مدال طلای این رقابت ها رسید، از بین تیم های آسیایی هم تیم ملی والیبال ژاپن شگفتی ساز شد و عنوان سومی را از آن خود کرد.

اما ایران با افت محسوس و ارائه بازی های ضعیف در جایگاه چهاردهمی قرار گرفت.

ثبت دو برد و 10 شکست از 12 بازی گواه بر افت کیفیت والیبال ایران بود.

پس از کسب این نتایج ضعیف، موجی از انتقادها به کادر فنی تیم ملی والیبال مطرح شد، اما ریاست فدراسیون با حمایت از عطایی اعلام کرد قصد تقویت کادر فنی تیم ملی را دارد نه تغییر آن را.

همین موضوع سبب شد تا نام مربیان درجه یک خارجی برای دستیاری عطایی در تیم ملی ردیف شود، هر چند که برخی از مربیان از جمله آنتیگا دست رد بر سینه فدراسیون زد و برای حضور در تیم ملی پاسخ منفی داد.

در جلسه کمیته فنی که پس از لیگ ملت ها برگزار شد، صحبتی از تغییر سرمربی نشده بود اما اکثر کارشناسان و صاحب نظران تاکید داشتند مربی خارجی با کیفیت به عنوان دستیار در کنار بهروز عطایی قرار بگیرد، هر چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حضور مربی مطرح خارجی در تیم ملی والیبال ایران منتفی شد؟

چرا حضور مربی مطرح خارجی در تیم ملی والیبال ایران منتفی شد؟