مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-27سياسي

رفتار حضرت زینب (س) الگوی طلاب برای رسوایی دشمنان باشد


کارشناس و مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه مشگین شهر گفت: خواهران طلبه باید در مقابله با انحرافات دشمنان با الگوهای رفتاری حضرت زینب (س) دشمنان را در ذهن جوانان رسوا کنند.

- مشگین شهر- کارشناس و مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه مشگین شهر گفت: خواهران طلبه باید در مقابله با انحرافات دشمنان با الگوهای رفتاری حضرت زینب (س) دشمنان را در ذهن جوانان رسوا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لیلا ذوالفقاراوغلی شامگاه چهارشنبه در آیین عزاداری دهه اول محرم که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) برگزار شد، اظهار کرد: بی تردید بانوان یکی از گروه های نقش آفرین در نهضت حسینی بودند و تأمل درباره شخصیت و موقعیت هر یک از بانوان عاشورا، بیانگر عظمت عملکرد آنان است.

وی خاطرنشان کرد: در تداوم مسیری که حضرت زهرا (س) در حمایت از ولایت داشت، بانوان نهضت حسینی به خصوص حضرت زینب (س) تصویری بی بدیل از بانوی مسلمان ترسیم کرد.

مبلغ مدرسه علمیه فاطمیه مشگین شهر با برشمردن مسئولیت های عقیله بنی هاشم در حماسه کربلا بیان کرد: تبلیغ و روشنگری، سرپرستی قافله اسرا، پرستاری از بیماران و حفظ و حراست زنان و کودکان مسؤولیت های سنگینی بود که آن حضرت عهده دار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار حضرت زینب (س) الگوی طلاب برای رسوایی دشمنان باشد

رفتار حضرت زینب (س) الگوی طلاب برای رسوایی دشمنان باشد