مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-17سياسي

آزادگان با صبر میهن پرستی را به معنای واقعی کلمه تشریح کردند


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: آزادگان با صبر و مقاومت در سخت ترین لحظه های عمر خود، ولایت مداری و میهن پرستی را به معنای واقعی کلمه تشریح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش علومی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از آزاده دوران جنگ تحمیلی با بیان اینکه آزادگان کشور متحمل سخت ترین شکنجه ها در دوران اسارت شدند، اظهار کرد: آزادگان و ایثارگران با صبر و مقاومت در سخت ترین لحظه های عمر خود، ولایت مداری و میهن پرستی را به معنای واقعی کلمه تشریح کردند.

وی با اشاره به هدف از تجلیل و تقدیر از آزادگان افزود: هدف از اجرای این مراسم تبیین نقش ایثارگران در حفظ تمامیت ارضی و امنیت ایران اسلامی، آشنایی کودکان و نوجوانان با جان فشانی هایی که در راه عزت و پایداری کشور صورت گرفته و انتقال مفاهیم و خاطرات این رویداد مهم به نسل آینده ساز کشور بوده است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: آزادگان اسوه های صبر و استقامت هستند که به تأسی از اسارت خاندان آل الله بعد از واقعه عاشورا، از آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی در زمین دشمن دفاع کردند.

علومی خاطرنشان کرد: برای تداوم راه شهدا و تمامی جانبازان و آزادگان در اعتلای نام ایران اسلامی وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان با صبر میهن پرستی را به معنای واقعی کلمه تشریح کردند

آزادگان با صبر میهن پرستی را به معنای واقعی کلمه تشریح کردند