مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-22پزشكي

در پیاده روی اربعین آب خیلی سرد ننوشید


دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام از زائران اربعین خواست برای جلوگیری از گرمازدگی در طول مسیر پیاده روی برای جلوگیری از گرمازدگی لباس های آزاد و نخی بپوشند و از نوشیدنی های گازدار و کافیین دار استفاده نکنند و شربت های سنتی مثل خاکشیر و تخم شربتی بنوشند.

- ایسنا/ایلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام از زائران اربعین خواست برای جلوگیری از گرمازدگی در طول مسیر پیاده روی برای جلوگیری از گرمازدگی لباس های آزاد و نخی بپوشند و از نوشیدنی های گازدار و کافیین دار استفاده نکنند و شربت های سنتی مثل خاکشیر و تخم شربتی بنوشند.

از دیگر توصیه ها غیر از ننوشیدن آب خیلی سرد، استفاده کمتر از شیرینی، ادویه و غذای سرخ شده ، استفاده از دستمال یا چفیه مرطوب به آب یا گلاب است و زائران در صورت احساس خستگی یا کوفتگی است و زائران باید در صورت خستگی به اندازه کافی استراحت کنند.

زائران باید به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی، باکتریایی و انگلی توصیه های بهداشتی و ایمنی را جدی بگیرید و جهت پیشگیری از بیماری های اسهالی و روده ای حتماً از غذاها و آب های بسته بندی شده و مطمئن استفاده کنند و از منابعی که از سلامت آن اطمینان ندارند استفاده نکنند و برای جلوگیری از سرماخوردگی حتماً از ماسک استفاده و از نزدیک شدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیاده روی اربعین آب خیلی سرد ننوشید

در پیاده روی اربعین آب خیلی سرد ننوشید