مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-08سياسي

قلم خبرنگاران باید از حقیقت و واقعیت دفاع کند


نماینده ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: اگر قلم متعهد به واقعیت و حقیقت باشد، راه نجات است بنابراین قلم شما خبرنگاران باید از حقیقت و واقعیت دفاع کند.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: اگر قلم متعهد به واقعیت و حقیقت باشد، راه نجات است بنابراین قلم شما خبرنگاران باید از حقیقت و واقعیت دفاع کند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی سه شنبه 17 مرداد در دیدار با اصحاب رسانه استان همدان و کلاس درس اخلاق خبرنگاران، در اهمیت کار رسانه اظهار کرد: اگر فضای رسانه ای دوران صدر اسلام و امام حسین(ع) را مورد بررسی قرار دهیم، 70 هزار منبر و یا خبرنگار در تبلیغ حکومت معاویه نقش داشتند و علیه علی بن ابیطالب(ع) صحبت می کردند، نتیجه فعالیت این رسانه ها به جایی رسید که امام علی(ع) که روزی هزار رکعت نماز می خواند به عنون فردی بی نماز در جامعه آن زمان معرفی شد.

وی افزود: اگر حضرت زینب(س) وارد کوفه و شام نمی شد و رسالت رسانه ای و خبرنگاری خود را انجام نمی داد و علیه حکومت یزید تبلیغ و روشنگری نمی کرد، یزید در سیاست، تحلیل های سیاسی و تبلیغات رسانه ای خود پیروز شده بود، آنچه که پیروز ظاهری میدان عاشورا را تغییر داد، رسانه بود به طوری که تا اربعین امام حسین(ع) فضای جامعه به سمتی رفت که یزید این حرکت خود را انکار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم خبرنگاران باید از حقیقت و واقعیت دفاع کند

قلم خبرنگاران باید از حقیقت و واقعیت دفاع کند