مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-30اقتصادي

راه اندازی تنها سایت پسماند استاندارد شرق کشور


معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از راه اندازی تنها سایت میماند استاندارد شرق کشور خبر داد و گفت: کارخانه پردازش زباله بیرجند از مبدا آماده انعقاد قرار داد با بخش خصوصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، موسی میرزایی، معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سایت مدیریت پسماند شهرداری بیرجند به عنوان تنها سایت استاندارد در شرق کشور در حاشیه جاده شوشود، فعال است.

وی افزود: کارخانه پردازش و تفکیک زباله با ظرفیت روزانه 150 تن و با هزینه حدود 8 میلیارد تومان در  سایت مدیریت پسماند شهرداری بیرجند احداث شده و به عنوان مجموعه تفکیک زباله در مقصد، فعال است.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند تصریح کرد: در سایت مدیریت پسماند شهرداری بیرجند، بحث زباله سوزی را نداریم و فقط دفن زباله، انجام می شود.

میرزایی یادآور شد: در این مجموعه، زباله گرد هم نداریم و 10 نفر در این مجموعه  مشغول به کار هستند که البته نیروی جدیدی برای این مجموعه به شهرداری، تزریق نشده و از همکاران حوزه معاونت خدمات شهری استفاده می شود.

 وی خاطرنشان کرد: زباله ها ابتدا در سالن ورودی، دپو می شود و سپس کار جداسازی اجسام حجیم توسط نیروی انسانی انجام می شود و در ادامه به کمک 2 آهن ربای قوی که بیش از 99 درصد قابلیت جداسازی دارد، زباله های آلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تنها سایت پسماند استاندارد شرق کشور

راه اندازی تنها سایت پسماند استاندارد شرق کشور