مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-18سياسي

کتاب «سفیران در بند» رونمایی شد


همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از کتاب «سفیران در بند» که شامل مجموعه ای از عکس های آزادگان استان مرکزی در دوران دفاع مقدس است، - اراک- همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از کتاب سفیران در بند که شامل مجموعه ای از عکس های آزادگان استان مرکزی در دوران دفاع مقدس است، رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح جمعه همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از کتاب سفیران در بند رونمایی شد.

این کتاب مجموعه ای از عکس های آزادگان استان مرکزی در دوران دفاع مقدس است که توسط قربان احمدی جمع آوری و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، ستاد کنگره شهدای استان مرکزی و بنیاد شهید وامور ایثارگران استان مرکزی به چاپ رسیده است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مرکزی در این آیین اظهار داشت: 26 مرداد 1369 سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی است که هیچگاه از یاد و خاطره ملت مقاوم ایران اسلامی پاک نمی شود و اگر امروزه در کشور ما آرامش و امنیت وجود دارد به واسطه رشادت و فداکاری های شهدای معظم و جانبازان معزز و آزادگان سرافراز است.

وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز، دوران سخت اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «سفیران در بند» رونمایی شد

کتاب «سفیران در بند» رونمایی شد