مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-22سياسي

چند هزار سایت قمار مسدود شد


رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور از مسدود شدن چند هزار سایت قمار در راستای مبارزه با پولشویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی اشرف درویشیان امروز در همایش ملی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم گفت: در 20 سال گذشته اینترنت و فضای مجازی به این شکل وجود نداشت، اما امروز این فضای مجازی هم بستر مناسبی برای پیشبرد اهداف و مشاغل تسهیل گر در امور مردم شده و هم بسته ای برای انجام فساد فراهم کرده است.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور اظهار داشت: برای مقابله با پولشویی، چند هزار سایت قمار شناسایی و مسدود شد و همچنین سایت های خرید و فروش عتیقه جات قاچاق و سایر کالاهای قاچاق شناسایی و مسدود شد.

بنابراین شیوه های مبارزه با پولشویی تغییر پیدا کرده است.

درویشیان این را هم گفت: الزامات مقابله با فساد و پولشویی این است که بین بخش های دارای مسئولیت باید هماهنگی وجود آید و در دولت مردمی این هماهنگی وجود دارد و تلاش مرکز مالی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم قابل توجه و تقدیر است، اما باز هم نیاز به افزایش همکاری و تعامل وجود دارد.

وی با بیان اینکه صرف تهیه یک قانون خوب کافی نیست، افزود: مهم تر از آن اراده لازم برای اجرای قانون است، چون برخی قوانین خوبی تهیه شده و با وجود آنکه 12 سال از آن گذشته، مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند هزار سایت قمار مسدود شد

چند هزار سایت قمار مسدود شد