مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-22بين الملل

راب مالی در مرخصی اجباری اش عضو ارشد دانشگاه ییل شد


دانشگاه ییل آمریکا اعلام کرد که نماینده پیشین آمریکا در امور ایران که پس از تعلیق از وزارت امور خارجه این کشور در مرخصی اجباری به سر می برد، - دانشگاه ییل آمریکا اعلام کرد که نماینده پیشین آمریکا در امور ایران که پس از تعلیق از وزارت امور خارجه این کشور در مرخصی اجباری به سر می برد، به عنوان عضو ارشد به دانشکده امور جهانی این دانشگاه می پیوندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری-تحلیلی جوییش اینسایدر خبر داد که رابرت مالی، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران که کنگره و اف بی آی در حال تحقیق درباره مدت خدمتش در وزارت امور خارجه آمریکا پس از تعلیق مجوز امنیتی او هستند و هم اکنون در مرخصی اجباری به سر می برد، قرار است به عنوان عضو ارشد به دانشکده امور جهانی دانشگاه ییل بپیوندد.

هفته گذشته نیز دانشگاه پرینستون اعلام کرد، راب مالی، از پاییز امسال به عنوان استاد دانشگاه مهمان و مدرس مدعو در این دانشگاه به تدریس خواهد پرداخت.

با این حال، دانشگاه ییل و پرینستون به این که رابرت مالی از وزارت امور خارجه آمریکا تعلیق شده است یا درباره او تحقیقاتی در حال انجام شدن است، اشاره ای نکردند.

به نوشته جوییش اینسایدر، مشخص نیست که آیا به کارگیری مالی در پرنستون و ییل که ترم پاییز آن تا ماه دسامبر طول می کشد، به معنی این باشد که او قرار است در تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راب مالی در مرخصی اجباری اش عضو ارشد دانشگاه ییل شد

راب مالی در مرخصی اجباری اش عضو ارشد دانشگاه ییل شد