مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 00:302023-08-06سياسي

منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس زمینه ساز حضور سرمایه گذاران خارجی است


نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس زمینه ساز حضور سرمایه گذاران خارجی است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس زمینه ساز حضور سرمایه گذاران خارجی است.

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با ایسنا از موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس خبر داد و افزود: ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس در واقع مکمل تمامی اقدامات و سرمایه گذاری های بیش از 26 ساله ای است که تاکنون صورت گرفته و اولین تأثیر مثبت آن جذب سرمایه گذاران خارجی است.

وی با بیان اینکه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی که روز یکشنبه 15 مرداد ماه 1402 برگزار شد، اکثر نمایندگان مجلس، به لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی سرخس رأی موافق دادند، اظهار کرد: پیش از این، یک لایحه ادغامی برای سه منطقه سرخس، دوغارون و مازندران ارائه شده بود که نه تنها مورد ابهام شورای نگهبان قرار داشت بلکه از طرف شورا و مجمع ایراداتی بر آن وارد بود.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در نهایت دولت لایحه ادغامی قبلی که مورد ابهام بود را پس گرفت و لایحه جدیدی داد که براساس آن سه منطقه تفکیک شده و لایحه ادغامی به سه لایحه تبدیل شد و تک تک این لایحه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس زمینه ساز حضور سرمایه گذاران خارجی است

منطقه آزاد تجاری- صنعتی سرخس زمینه ساز حضور سرمایه گذاران خارجی است