مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-29اجتماعي

جمع آوری 73 نفر در قالب طرح جمع آوری متکدیان از سطح شهر همدان


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از جمع آوری 73 نفر در قالب طرح جمع آوری متکدی از سطح شهر همدان خبر داد و گفت: بیشتر این افراد را آقایان تشکیل داده و غالباً بی سرپناه بودند و به گرمخانه فرستاده شدند.

- مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد، 16 نفر به عنوان متکدی شناسایی شدند که یک نفر آنها زن بود، 21 نفر با دستور قضایی به سازمان ها معرفی شدند، یک مورد تحویل خانواده، یک نفر تحویل کمیته امداد و یک مورد به بهزیستی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه بیشتر افراد جمع آوری شده بومی هستند و حضور غیربومی ها به صورت مقطعی در سطح شهر قابل رؤیت است، خاطرنشان کرد: شناسایی و جمع آوری متکدیان از طریق گزارش های مردمی با سامانه 137 و گشت زنی نیروها انجام می گیرد.

رضایی مطرح کرد: افراد کم سن و سالی که دفعه اولشان باشد، با خانواده هایشان تماس گرفته و تحویل می شوند، تعدادی از افراد که به عنوان کودک کار و دارای معلولیت بوده، تحویل بهزیستی داده تا با بررسی شرایط تحت پوشش قرار گیرند، یکسری از افراد که همسر نداشته و سرپرست خانوار بوده و دارای شرایط باشند تحت پوشش کمیته امداد می روند.

وی با بیان اینکه یکسری از افراد حرفه ای و سابقه دار هستند و به صورت شبکه ای کار می کنند که با دستور قضایی تحویل نیروی انتظامی می شوند، اظهار کرد: خوشبختانه متکدی حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 73 نفر در قالب طرح جمع آوری متکدیان از سطح شهر همدان

جمع آوری 73 نفر در قالب طرح جمع آوری متکدیان از سطح شهر همدان