مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-04فرهنگي

رونمایی نقاشی های قهوه خانه ای در موزه هنرهای زیبا


مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اعتقاد دارد استقبال از نمایشگاه هنر نقاشی قهوه خانه ای در موزه هنرهای زیبا برای چندمین بار نشان می دهد، چه گنجینه بزرگی در سعدآباد نهفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، روز سه شنبه 10 مرداد ماه، نمایشگاهی از استادان نقاشی قهوه خانه ای با موضوع واقعه کربلا ، در موزه هنرهای زیبا،  واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار شد.

در این نمایشگاه که با همکاری بنیاد فردوسی برگزار شد،17 اثر از هنرمندان و استادان این حوزه از جمله: محمد مدبر ، حسین قوللر آقاسی ، میرزا مهدی نقاش شیرازی ، امیرحسین مقامی و عبداله رحیمی به نمایش گذاشته شده است.

در افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور سید حسین علوی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و یاسر موحدفرد، دبیرکل بنیاد فردوسی، مدیران مجمومه سعدآباد و اساتید هنرمندان این حوزه برگزار شد، ابتدا یاسر موحد در مورد پیشینه هنر نقاشی قهوه خانه ای به ایراد سخنانی پرداخت.

در ادامه این مراسم، حسنا رسولی و محمدحسین رسولی، دو تن از نقالان کودک و نوجوان به اجرای نقالی مذهبی در خصوص واقعه عاشورا پرداختند.

سپس سیدحسین علوی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تصریح کرد: استقبال از نمایشگاه هنر نقاشی قهوه خانه ای در موزه هنرهای زیبا برای چندمین بار نشان می دهد، چه گن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی نقاشی های قهوه خانه ای در موزه هنرهای زیبا

رونمایی نقاشی های قهوه خانه ای در موزه هنرهای زیبا