مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 01:102023-07-24دانش

نظارت بر کیفیت دانشگاه ها و مراکز آموزشی خوزستان افزایش می یابد


دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان از افزایش نظارت بر وضعیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها خبر داد.

- دکتر رحیم قاسمیه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وظیفه هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی، نظارت بر کیفیت و کمیت کار دانشگاه ها و تمام مراکز آموزش عالی در استان خوزستان است.

وی ادامه داد: در استان خوزستان 110 مرکز آموزش عالی وجود دارد و این مراکز باید مرتبا رصد شوند؛ این مراکز از نظر آموزشی و پژوهشی بررسی می شوند و مشخص می شود که از هیات علمی متناسب با رشته ها برخوردار هستند یا نه.

دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی خوزستان عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا در سه سال گذشته، متاسفانه این هیات مورد غفلت قرار گرفت و تقریبا در حالت راکد بود و همین رکود باعث شد که وضعیت آموزشی برخی از مراکز آموزشی در استان خوزستان به ویژه غیردولتی ها دچار رخوت شود.

وی افزود: فعالیت هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان خوزستان از ابتدای امسال افزایش یافت و تاکنون نتایج خوبی گرفته ایم و قطعا نتایج بهتری نیز خواهیم داشت.

قاسمیه یادآور شد: موضوع نظارت و ارزیابی بر دانشگاه ها را به دانشگاه ها و مراکز آموزشی منتقل کرده ایم؛ از دید ما نظارت بر دانشگاه ها بسیار مهم است و پس از بررسی هر دانشگاه و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر کیفیت دانشگاه ها و مراکز آموزشی خوزستان افزایش می یابد

نظارت بر کیفیت دانشگاه ها و مراکز آموزشی خوزستان افزایش می یابد