مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-29اقتصادي

شهرداری های استان تهران اطلاعات صدور پروانه ساخت را بارگذاری کنند


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از شهرداری های این استان خواست اطلاعات صدور پروانه های ساخت را در سامانه ستاد ملی بازآفرینی بارگذاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین جنتی صبح شنبه در جمع خبرنگاران کمبود سرانه های آموزشی، بهداشتی، درمانی، انتظامی، امنیتی و ورزشی در سکونتگاه های غیررسمی دانست و گفت: بایستی در این خصوص متناسب با اعتبارات تخصیصی طرح های تملک دارایی سرمایه ای به ستادهای بازآفرینی شهری پیگیری لازم انجام شود.

وی از فرمانداران به عنوان رؤسای ستادهای بازآفرینی شهری خواست، تا رفع کمبود سرانه های هفتگانه را پیگیری کنند و افزود: شتاب بخشی به جریان بازآفرینی و نوسازی در محلات کم برخوردار منوط به تشکیل منظم، مستمر و پی گیرانه ستادهای بازآفرینی است.

وی همچنین از شهرداری های استان خواست اطلاعات خود در خصوص صدور پروانه های ساخت را در سامانه ستاد ملی بازآفرینی بارگذاری کنند و افزود: شهرداری هایی که در این خصوص تاکنون اقدام نکرده اند با سرعت بیشتری در این حوزه ورود کنند.

وی همچنین از پرداخت وام ودیعه مسکن در شهر تهران به میزان 120 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه به مالکان واحدهای فرسوده خبر داد و گفت: توسعه گران، سازندگان و مالکان واحدهای فرسوده در سراسر کشور هم زمان می توانند از حمایتها، تسهیلات و تخفیفات نوسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های استان تهران اطلاعات صدور پروانه ساخت را بارگذاری کنند

شهرداری های استان تهران اطلاعات صدور پروانه ساخت را بارگذاری کنند