مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:562023-07-25اقتصادي

تأکید بر پرهیز از کشت دوم برنج


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه اراضی که تضمینی برای آب ندارند از کشت دوم برنج پرهیز کنند، گفت: اراضی که تضمینی برای آب ندارند از کشت دوم برنج پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، درحالی سال زراعی جاری با نگرانی از تنش آبی شروع شد اما این روزها که در حال برداشت ساقه های طلایی برنج هستند برخی در تدارک آماده کردن زمین ها برای کشت دوم هستند.

با توجه به شرایط و وضعیت منابع آبی استان مسؤولان تاکید دارند کشاورزان از کشت دوم پرهیز کنند ولی عده ای دست به این کار می زنند که لازم است هشدارها را جدی بگیرند.

احسان عباسپور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره کشت دوم برنج در استان باتوجه به شرایط آبی در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: با توجه به اینکه توصیه ها و هشدارهای لازم داده شد اما در برخی موارد شاهد هستیم، شالیزار های دوباره کشت می شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و پیش بینی کمبود منابع آبی مکاتبه ای با تمام ادارات جهاد کشاورزی شهرستان ها و شوراهای روستاها مبنی بر ممنوعیت کشت دوباره برنج در مناطقی که آب مطمئن ندارند، ابلاغ کردیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه اراضی که تضمینی برای آب ندارند از کشت دوم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر پرهیز از کشت دوم برنج

تأکید بر پرهیز از کشت دوم برنج