مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:402023-07-25سياسي

زمزمه تعطیلی دولت فدرال آمریکا به گوش می رسد


با توجه به اختلافات بین دموکرات ها و جمهوری خواهان کنگره در خصوص تصویب لایحه بودجه، زمزمه هایی در بین نمایندگان در خصوص احتمال تعطیلی دولت فدرال شنیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برخی از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در خفا انتظار دارند که جدال در خصوص لایحه بودجه به تعطیلی دولت فدرال در ماه اکتبر منتهی شود و یکی از اعضای مجلس نمایندگان به وبگاه آکسیوس گفته است که آن ها هیچ برنامه ای برای آن ماه ندارند .

در این گزارش آمده است، هم رده های کوین مک کارتی رییس جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، شامل افرادی می شوند که تردید دارند که مک کارتی بتواند تا پایان سپتامبر به بقای دولت کمک کند و احتمال می رود که کارگران زیادی شغل خود را از دست بدهند و بسیاری از خدمات فدرال تعطیل شود.

یکی از منابع ارشد جمهوری خواه پیشهاد داده است که سفرهای خارجی کنگره در صورتیکه برای اوایل اکتبر برنامه ریزی شه است، باید به صورت بلیط های قابل استرداد خریداری شود .

بر اساس این گزارش، قانونگذاران کنگره در خصوص تصویب لایحه بودجه فدرال تا 30 سپتامبر بدبین هستند و 6 نفر از نمایندگان جمهوری خواه کنگره به آکسیوس گفته اند که در کل ماه سپتامبر درگیر تصویب لوایح بودجه و مذاکره با سنا در این خصوص خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه تعطیلی دولت فدرال آمریکا به گوش می رسد

زمزمه تعطیلی دولت فدرال آمریکا به گوش می رسد