مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-19اقتصادي

یارانه تغییر می کند + جزییات


مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد: دهک بندی های جدید یارانه اعلام می شود.

- جی پلاس؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص های اقتصادی دهک بندی های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می شود.

طبق گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی عصر شنبه در گفت وگوی تلویزیونی اظهار داشت: طبق قانون هر 6 ماه یکبار دهک بندی ها بررسی می شود، پایگاه رفاه ایرانیان موضوع دهک بندی یارانه آحاد مختلف را بررسی و به آنها اعلام می کند.

وی افزود: شاخص های مختلف از جمله تراکنش های بانکی، مالکیت مسکن و خودرو، درآمدهای خانوار و سایر موارد در دهک بندی ها تاثیرگذار است که گاهی صدک ها میلی متری تغییر می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پاسخگوی دهک بندی یارانه ها هستیم، گفت: اگر کسی نسبت به دهک بندی اعتراض دارد می تواند از طریق مراجعه به ستاد وزارت کار و یا از طریق سامانه حمایت، اعتراض خود را ثبت کند ماهانه اعتارض ها بررسی و به سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام می شود.

وی ادامه داد: امکان ضریب خطا در دهک بندی یارانه ها پنج درصد است، اکنون مراجعه ها به ستاد وزارتخانه و سامانه محدود شده، ضمن اینکه همکاران ما در وزارت کار مکلف به پاسخگویی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه تغییر می کند + جزییات

یارانه تغییر می کند + جزییات